29 Mart 2010 Pazartesi

Fırat Budacı, Haymatlos ve Yüksek Sadakat

haftasonuna kadar yazabileceğimi sanmıştım, sanırsam yanılmışım:)))
"Fırat BUDACI"; Uykusuz Dergisinde yazar ve çizer kendileri...
o yazar ve çizer bende bayıla bayıla okurum...
en sonunda 2009 yıılnda topladı bol bir kısım yazılarını ve bir kitap halinde sundu ahaliye!!!
kendisi benim başucu kitaplarımdan olup, arada bir keyfim kaçtıkça açar, 2-3 yazısını okurum... gülümsemeye başlayınca da tadında bırakarak- ki illa ki tekrar ihtiyacım olacaktır- aynen başucuma oturturum... çoğu zaman kıvrak zekasını, muazzam gözlem yeteneğini, zihninin etrafındaki herşeyi ince bir ironiyle kayda geçişini kıskanırım...
aynı şeyi bende yaşamışımdır ama asla bu gözle bakmamışımdır....
mizah sevenlere, hele ki ince mizah sevenlere, belden aşağı muhabbete gerekmedikçe girmeyen bir adamı; Fırat BUDACI'yı okumalarını öneririm... kitap 2009-Mürekkep Basım Yayın-İstanbul.... ayrıca her hafta "Uykusuz" da yazar... makasla gazete dergilerden kesilen ve saklanan yazılardır benim için...

sistemi bozmak gibi olmaması umuduyla birde mekandan bahsetmek istiyorum İstanbulda ki okuyucuyuya...
"Haymatlos"... İstiklal'de Rumeli Han'da bir mekan burası... kelime anlamı vatansız demek... alternatif ve etnik müzik dinlemek için, aynı zamanda rahat rahat içmek-eğlenmek-dans etmek için...bir de oturup sohbet etmek için...
öncelikle söylemek isterim ki hiçbir gidişimde asla rahatsız edilmedim...lüzumsuz tanışmaya çalışma yılışıklıkları ile uğraşmak zorunda kalmadım....
sigara içilebilen kapalı ve havalandırması çok iyi bir alanı var... sigara içtiğimiz için dışlanmıyoruz ama içmeyenlere de rahatsızlık vermiyoruz...
ayrıca kensinlikle önemli bir ayrıntı; giriş ücretleri ve içecek fiyatları son derece makul, istediğimiz kadar dibine vurabiliyoruz:))))
içeride bir sürü insan var, farklı görüşlerden, farklı ülkelerden...
homofobik olmadıklarını belirten yazılar asmışlar duvarlara...
yani insan her haliyle insan orada ve eğlenmeyi hakediyor...
Göçebe Şarkılar, Luxus, Bandista gibi gruplar mekanda sıklıkla sahne alıyor... bu tarz müziklerden hoşlanan insanlar için rahat edilebilecek bir mekan....

ve son olarak bu hafta bütün hafta, buraya yazdığım her yazıyı yazarken, ve başka yazdığım herşeyi yazarken, ve okurken, ve yolda yürürken...
bir şekilde takılmış bir şekilde Yüksek Sadakat dinledim... sonunda yetmedi haftasonu gittim bir de yerinde dinledim...
ayda bir defa  Jolly Joker Balans'ta çıkıyor Yüksek Sadakat...ve söylemek istiyorum Türkiye'de izlediğim en başarılı, en profesyonel sahnelerden biriydi... gecenin ayrıntılarını kendi sayfamda yazarım ama okumak kadar önemliyse dinlemekte, bir yerlerde denk gelirse dinleyin, izleyin onları da...

İYİ HAFTALAR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails