3 Mart 2010 Çarşamba

Rüzgar Estikçe | James Patterson


Sahaflar'dan tesadüfi alınan kitapları seviyorum ben. Bu kitabı babam seçmişti, lakin ev ahalisi okudu kendisi halen okuyacak!

Çok sürükleyici bir kitap, ben şahsen bayağı beğendim. Konusu ise amerika'da gözlerden ırak bir hastane'de yapılan insanlı deneyleri ele alıyor.

Çocukları doğar doğmaz annelerinden alıp,ölü doğduklarını söyleyip bu okul dedikleri yere götürüyorlar. Üzerlerinde çalışmalar yapıp, Dna'larıyla oynuyorlar. Kuş dna'larıyla, insan dna'larını birleştirerek kırma bir tür üzerinde çalışıp, sonra o çocukları yok ediyorlar.

Kuş organizmasındaki uçan bir çocuk düşünün, enteresan..

Ve tabi araya cinayet, polisiye araştırmalarda sıkıştırılmış. Ve tabi az biraz aşk.

Hızlıca okunan, elden düşürülmeyen güzel bir kitap, polisiye bilim kurgu severlerin beğenebileceği bir roman olur.

3 yorum:

  1. ben bu kitabı okudum, hatırlıyorum inanılmaz sürükleyiciydi. bitirene kadar yarışır gibi okumuştum ve filmi çekilmeli diye düşünmüştüm :)

    YanıtlaSil
  2. evet aynen,çok kısa sürede okumuştum merakla,bide teyzem halimeydi sonrasında ne biçim tırsmıştım eheh:)

    YanıtlaSil
  3. şimdi bişey daha anımsadım, bu kitabı okuduktan sonra colorado daki meşhur rocky daglarını görmek istemiş, ve kendime birgun gidip görücem diye söz vermiştim

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails