10 Mart 2010 Çarşamba

Sword of Truth Serisinin 3. kitabı: Blood of The Fold


Blood of the Fold, adını yeraltı dünyasının koruyucusuna hizmet edenleri öldürmeye and içmiş son derece bağnaz ve "gerizekalı" kişilerden oluşan pek de iyi niyetli sayılmayacak bir topluluktan alıyor.

Kitap okuduğum üçüncü kitap olmasına rağmen ilk ikisi kadar iyi değildi. Kahlan ve Richard kavuşacaklar mı artık? diye kendinizi sıka sıka sayfaları çeviriyorsunuz.

İçindeki epey bir yeni karakter var. Sisters of Dark & Sisters of Light tayfasından pek çok yeni kişi ile tanışıyorsunuz, ayrıca Blood of  The Fold'un lideri ve onun kız kardeşi -ki güzel bir hikayeleri var-. Mord Sithler de cabası.

Kitapta yine büyünün sınırları zorlanıyor, insanın içini kaldırabilecek kadar hastalıklı büyülerden bahsediyor! ya da ben çok hassasım.

Bir de yazar sanırım insanlar benim kitapları rastgele alıp okur diye her şeyi her kitapta tekrar açıklayarak gidiyor, bu da beni bayıltıyor açıkçası. 3. kitapta bile hala Richard hartland'da yaşardı, oduncuydu da sonra seeker oldu da, şöyle oldu da diye uzun uzun anlatması sıkıyor.

karakterler de artık hikayeyi uzatmak için mallaşmaya başlıyorlar, ama Terry Goodkind'a helal olsun, cidden destan yazıyor adam. 4. kitaba da başladım, bütün seriyi (12 kitap) dizeceğim buraya, azimliyim.

Türkçeye çevrilmemiş olmaları çok büyük bir eksik bence. Gerçekten Ejderha Mızrağından daha çok basılmayı hak eden bir kitap çünkü...

2 yorum:

  1. Bir yerde Legend of the Seeker dizisinin serinin ilk 4 kitabından oluştuğunu okumuştum. (2. sezon itibariyle). Dizinin fanatiklerinden biri olarak bilen bir insana danışayım dedim. Doğru mu bu :))

    YanıtlaSil
  2. hayır malesef degil :))
    legend of the seeker bir uyarlama bile sayılmaz bence, o derece alakasız kitaplarla.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails