28 Şubat 2010 Pazar

Bir Uyumsuzun Notları - Tomris Uyar


Tomris Uyar ile tanışmak için neden bu kadar geç kalmışım? Ne yapıyormuşum bu zamana kadar diye kendimi yiyorum.

Eleştirel bakış açısı, huysuzluğu, zorlamadan yazım tarzı, denemeleri, hayata bakışı, kısa öyküleri ile benim kalbimi öyle bir fethetti ki artık yaşamıyor olması, kitaplarını bitirdiğimde yazdıklarını okumaya devam edemeyecek olmam, çok üzüyor beni.

Kitapçılarda kolaylıkla bulunmayan güncelerinin sonuncusuydu bu. Bir arkadaşımdan ödünç aldım ve tadına vara vara, notlar ala ala, nasıl bitirdim kitabı bilmiyorum.

Diğer güncelerini Yapı Kredi Yayınlarının alışveriş sitesinde gördüm, hemen ısmarlayacağım. Eksik kalanlar için de sahaflara bakınırım, artık.

Bu güncelerde, deneme şeklinde hayatından parçalar, kızdıkları, sevdikleri var.
Kısacası içini dökmüş Tomris Uyar.

Bir kitabın nasıl yorumlanacağı, hangi açılardan, hangi katmanlarda yazarın ne yapmaya çalıştığı üzerine ondan ders almış, şanslı öğrencilerinden biri olsaydım keşke.

Foto: kitapozetim.net

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails