6 Temmuz 2014 Pazar

Atlantis Books | Santorini


Merhaba, hazır yaz mevsimindeyiz, size cıvıl cıvıl genç insanların kurduğu bize yakın olan dünyaca ünlü bir kitapçıdan bahsetmek istiyorum. Yaz tatili planında yunan adalarının en görkemlisi Santorini'ye gitmek isteyen kitap kurtları varsa Atlantis Books'u es geçmesinler.
Gidemeyecekler için de bol görselli (ben dahil), içimizi açacak bir post hazırladım. 


Kitapçı 2004 İngiliz, Amerikan ve Kıbrıslı üniversite öğrencileri ve oranın yerlisi Maria tarafından kurulmuş.
İlham kaynakları Paris'in ve dünyanın en önemli kitapçılarından olan Shakespeare & Co kitabeviymiş.

2010 krizine kadar gayet iyi işleyen kitabevi, krizden etkilenmiş tabii. Kemer sıkma, festivaller düzenleme, Peguin Books İngiltere ile çalışma, bol reklam,  doğru stratejiler ile krizi çok başarılı bir şekilde savuşturmuşlar. 
Atlantis Books'ta bugün bile festival var. Esasen bu yazıyı o yüzden yazmak istedim, içim gitti keşke gidebilsem diye. 


Benim gibi içi gidenler, kitapçının içini gezmeye ne dersiniz?
Gelin bir tur atalım.













Rafların Arasından bir kedi çıkabilir her an :)
Ve Homeros selamlayabilir sizi
Gerçekten kiralıyorlar mı çok merak ettim :) 


Böyle bir yerde kitap okumanın keyfi nasıl olur değil mi?


Daha çok merak edenlere, etkinliklerini takip etmek isteyenler,
internet siteleri için tık tık

Facebook adresi tık

Ve kendi adreslerini de ekleyeyim;

  Oia, Santorini T.K. 84702 Kyklades Greece 

 Telefon +30 22860 72346

 Email hello@atlantisbooks.org

İyi Okumalar, umarım bol görselden sıkılmamışsınızdır, zira kendimi alamadım ekledim.


-Sycorox- 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails