22 Ağustos 2013 Perşembe

[Blog Tur] Ölmem Gerekirse - Amy Plum | Kitap Yorumu


Sevdiğini kurtarmak için ne kadarına hazırsın?

Kitap: Ölmem Gerekirse (Revenants #3)
Yazar: Amy Plum
Orijinal adı: If I Should Die
Yayıncı: Akılçelen Kitaplar
Sayfa Sayısı: 407
Tür: Fantastik, Genç-Yetişkin, Aşk
Puanım: 3


Herkese merhaba, Kitap Oburları ile 19 Ağustos'ta başladığımız Revenant serisinin son kitabı Ölmem Gerekirse'yi inceleyeceğiz. Ve tur sonunda 5 kişi yeni çıkan son kitabın sahibi olacak. 

Daha önce ilk kitap Benim İçin Öl ve ikinci kitap Ben Ölene Kadar'ı incelemiştim. 

Bu kitaba gelirsek, üçlemenin bence en güzel kitabıydı. Öyle bir başladı ki, ne olacak şimdi diye diye okudum. Hatta çoğu yerlerde şaşırdım. Paristen, New York'a uzandı bir anda konu. 

"Her ne olursa olsun, seni ebediyen seveceğimi bil,"dedi. "Ruhum dağılsa, bilincim evrene yayılsa bile...
Benden geriye kalan ne varsa seni sevmekten asla vazgeçmeyecek." Vincent sf 379 

 İkinci kitapta Vincent'ı çok kötü durumda bırakmıştık. Kate yılmadı, bir yol bulmak, onu kurtarmak için elinden ne geliyorsa yaptı. Şimdi ne dersem spoiler'a gireceği için çok ayrıntı vermek istemiyorum. 

Aynı zamanda bu durumu ailesinde öğrenmeyen kalmıyor artık. Dedesi ve babannesi önceleri haklı olarak kızlarını korumaya almaya çalışıyorlar. Lakin Kate o denli işin içinde ki, ellerinden gelen fazla bir şey de yok esasen. 

Vincent'ı kurtarmak için New York'a gidiyorlar dedesi ile birlikte. New York bölümlerini ayrıca sevdim. Çok hoştu. Hatta aradan ufak bir yemek tarifi bile çıkardım (jalapeno biberli ekmek) 
Seride en takdir ettiğim şey ise son zamanlarda her kitapta mutlak olarak gördüğümüz detaylı sevişme sahnelerinin olmayışıydı. Bu kitapta beraber oluyorlar evet ama yazar gayet naif bir biçimde işlemiş. 

Konu sadece Vincent değil tabii. Bu kitapta nihayet iki kitaptır bahsedilen şampiyon ortaya çıkıyor. Onun ortaya çıkmasıyla Numalar ile Bardialar arasında savaş başlıyor. 

Charles ve Charlotte'da geri dönüyorlar. En çok Charlotte'un geri gelmesine sevindim.  

Üç kitabı da okumuş olarak söyleyebilirim ki, arka arkaya okumayın. Yoksa ciddi anlamda bunalabiliyorsunuz. Bu kitap serinin en iyisi. Kapağı diğerlerinden güzel. Yerler, mekanlar seride en güzel şey zaten. Yani aşk, güzel kent, biraz da gizem, macera arıyorsanız sevebilirsiniz. 

Puanıma gelirsem GR'de 3 puan verdim çünkü çok aşırı severek okumadım, yer yer sıkıldım. Son kitaba kadar böyleydi durum. Birde Twilight tarzı sanırım çok sevmediğimden olsa gerek. 

Konu Paris olunca konsept yapmadan duramadım tabii :) 

Sizde bu kitaba sahip olmak istiyorsanız şayet sizi Çekiliş sayfamıza alalım. Bizi takipte olun. 


19 Ağustos: Benim İçin Öl Yorumu
20 Ağustos: Ben Ölene Kadar Yorumu 
21 Ağustos Ölmem Gerekirse Çekiliş :   http://mirielenda.blogspot.com/
22 Ağustos Kitap Yorumu: http://raflarinarasindan.blogspot.com/
23 Ağustos Kitap Yorumu + Yazar Tanıtımı: http://sssuigenerisss.blogspot.com/
24 Ağustos Kitap Yorumu: http://sohbetedecekkimseyok.blogspot.com/
25 Ağustos Kitap Yorumu + Bunları Biliyor Musunuz? : http://thcodex.blogspot.com/
26 Ağustos Kitap Yorumu: http://pinucciasbooks.blogspot.com/

İyi okumalar...

-Sycorox-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails