27 Mayıs 2013 Pazartesi

Hasat Avı | Yasmine Galenorn



Kitap: Hasat Avı
Yazar: Yasmine Galenorn
Orjinal Adı: Harvest Hunting
Yayıncı: Martı Yayınları
Tür: Fantastik, Urban Fantasy
Sayfa Sayısı: 456
Puanım: 3

"Benim adım Delilah D'artigo ve ben bir kedi kadınım. Fakat değişen doğamın bir başka yönünü daha keşfettim. Efendim istediğinde dönüştüğüm, içimdeki siyah bir panter. Hasatçılardan biri olan Sonbahar Efendisi beni yaşayan tek Ölüm Bakiresi olarak belirledi ve alnıma günüm birinde onun çocuğunu taşımam yazıldı. Panter yönüm vahşi ve acımasız ve bu yönümden korkmak yerine onu sevmeye başlıyorum. Gerçekleşme ihtimalini hiç düşünmediğim bir şekilde hayatımın bir parçası oluyor. Avcı doğamı hem ev kedisi hem de büyük kedi halimle kabulleniyorum. Doğum sırasında ölmüş bir ikiz kardeşim var. Hayalet leopar olan Ariel bazı durumlarda bana yardım etmek için gelir. Onu hep yanımda hissederim. O bir koruyucu ve bana göz kulak oluyor. Tek dileğim bir gün onunla oturup konuşabilmek. 

Kız kardeşlerim -Menolly, vampir olan; Camille, kısa süre önce rahibelik rütbesi kazanan bir ay cadısı- ve ben yarı insan yarı periyiz."

Ay'ın kız kardeşleri serisinin çıkan en son kitabı Hasat Avı ortanca kedi kadın Delilah ile devam ediyor. Bu seriyi çok sevdiğimi, çıkan kitapları heyecanla beklediğimi biliyorsunuz artık. Bu kitabı öyle bekledim, çıktığında bulamayıp küçük çaplı delirmişliğim var.

Bu kitapta kızlar yine koştur koştur yaşıyorlar. Delilah'ın gözünden okuyoruz. Sevgilisi Chase ile olan problemleri, bir Ölüm Bakiresi olarak eğitimlerine başlıyor.

Aynı zamanda büyük kız kardeş Camille'in problemlerine de şahit oluyoruz.

Ve yine Seattle eşliğinde okuyoruz.

Seriyi sevmeme rağmen kitaba 3 puan verdim. Bunun nedeni o koştur koştur yaşamları beni zaman zaman sıkıyor. Kitabın başından sonuna kadar savaşıyorlar. Lakin o kardeşlik ilişkisinin hayranıyım. Ve tabii mutfaklarının. Sanırım serinin en sevdiğim yanı orası. O mutfakta toplanıp neler yapacaklarını tartışırlarken, bir yanda bitki çayları, kurabiyeler, sandviçler eşlik eder.

Bu kitapta küçük bir spoiler olarak Hi'ran yanı Sonbahar'ın Efendisi'nin etkilerini daha çok görüyoruz. Açıkçası dört gözle bekliyordum. Bu kitap Delilah'ın yaşamına bir yön verir nitelikte.

Ruh mühürleri ve içinde bulundukları savaş uzun bir süre devam edecek ve ediyor sanırım. Benim seride çok sevdiğim diğer kısım yazarın her kitaba bir playlist hazırlaması. Bende 8tracks'tan o playlisti yaptım aldım yanıma mısır gevreğimi (Delilah sürekli cips yiyor bir süre sonra canınız deli istemeye başlıyor), playlistimi öyle okudum. Harika oldu tavsiye ederim. Şarkılar tamamen yazarın listesinden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails