27 Ocak 2014 Pazartesi

Haftanın Konuk Yazarı | Titania

Konuk yazarlarımızı özlediniz mi! İşte size gencecik bir yazar! Hafta boyunca bizimle kim bilir hangi kitapları paylaşacak. Okuyalım ve onu yalnız bırakmayalım.

"Merhaba ben Titania! 16 yaşında azıcık çatlak, biraz deli bir kızım. Küçüklükten beri okumaya ve yazmaya merakım var, çok küçükken kitap yazıyordum, 80 sayfa olmuştu neredeyse. Sonra canım babam (!) gelip bilgisayara kafasına göre format atınca gittiydi. Sonrası işte böyle bloglara vurdum kendimi. Eninde sonunda kendimi ifade edebileceğim blogumu açtım. :)

Tüm içtenliğimle ve samimiliğimle, her bir şeyimi yazıyorum Titania'nın Çöplüğü'ne. O kadar her bir şeyimi yazıyorum ki adı üstünde çöplüğe döndü yani."

Sevgiler,
Amalth.

Siz de Haftanın Konuk Yazarı olmak istiyorsanız amaltheian@gmail.com adresine bir e-posta göndermeniz yeterli!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails