14 Aralık 2013 Cumartesi

Kitap Oburları 1. Yıl Şenlikleri | Enginlik Serisi Çekilişi


Kitap Oburları olarak 1. yılımızı devirdik bile. Nice güzel geçecek yıllara, güzel turlara diyelim.

Bir sene önce bir gün Elenda bana ulaşıp, böyle bir oluşum var, yurt dışında çok yapılan bir olay ama bizde daha yeni yeni yapıyoruz sende katılır mısın demişti. Önce ne olduğunu pek kestiremeyip, katılmasam mı diye düşünürken, sonra biraz araştırınca güzel bir olay olduğunu anladım. Hakikaten de öyle.

Tur sayesinde çok değerli önce 5, sonra 8'e çıkan blogcu arkadaşlarımı tanımış oldum. Hepsi gerçekten çok değerli, sağlam kritikler yapan, bloglarını takip etmeyi sevdiğim insanlar olunca, bu tur olayı daha keyifli oldu.
En güzel şey ise bir kitabı hep beraber okuyup, kritiğini yapmak çok hoş oluyor. Hepimizin bakış açısı bir farklı oluyor ve kritikleri okumak çok eğlenceli. Hele logomuz, obur baykuşumuzu pek bir seviyorum. Her turda konsepte uymasının hastasıyız. Sonra kitap konsept fotoğraflarımızı, herkesin kitabı nasıl okuduğunu fotoğraflamasını da ayrı bir seviyorum.

Enginlik serisi turumuz ise benim şimdiye kadar çok fazla okumadığım bir tarz oldu ve açıkçası bu kitapla daha çok bilim kurgu okumaya başladım, şimdi elim hep o tür kitaplara gidiyor.

Devam kitabı Caliban'ın Savaşı raflarda yerini aldı. Bir kişi çekilişle Enginlik Serisi seti kazanacak. Bence kaçırmayın, şahsen ben daha almadım yeni kitabı, resmen kıskandım şimdi. İlk kitap Leviathan Uyanıyor'un kritiklerine bir göz atmanızı tavsiye ediyorum.

1 Mayıs 2013 | Kitap Yorumu - Çekiliş
4 Mayıs2013  | Kitap Yorumu - Ön Okuma





 İthaki Yayınları ile Leviathan Uyanıyor ve Yolun Sonundaki Okyanus turlarını beraber çok hoş bir şekilde yaptık. İki kitabı da ben kendi adıma çok sevdiğim için ayriyeten mutlu oldum. Umarım daha nice güzel kitapta beraber çalışırız.
 İlk yılımızın son günlerinde bize yardımlarını esirgemedikleri için çok teşekkür ediyoruz. 



Hepinizin bu yılı bol kitaplı geçmesini dileriz. Mutlu Yıllar ^^ 

 -Sycorox-

198 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Merhaba,Yasemin Yiğit adlı yorumun sahibi olarak Gfc ve Google + adımı değiştirdim, blogunuzu Yaseminniey Krsygt adıyla takip ediyorum :)

      Sil
  2. Çekilişlerde hiç şansım olmadı şimdiye kadar :( umarım bunda da öyle olmaz.

    YanıtlaSil
  3. Benim olmalııııııı!!! :)

    YanıtlaSil
  4. adamlar cok iyi yaziyo ya. scalziden sonra okudugum belki de en guzel uzayli muzayli kitap.

    YanıtlaSil
  5. 1. Yılınız kutlu olsun! Nice kitaplı senelere :D

    YanıtlaSil
  6. YARIŞMADAKİ KİTAPLARI MERAK EDİYORUM..BAŞARILAR DİLERİM..

    YanıtlaSil
  7. yarışma kitaplarını merak ediyorum..başarılar dilerim..

    YanıtlaSil
  8. Katıldım :) Herkese bol şans özellikle bana :D

    YanıtlaSil
  9. Katıldım,umarım şansım yaver gider.

    YanıtlaSil
  10. Hissediyorum bu sefer olacak gibi :D

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Çok sevilesi bir seriye benziyor kesinlikle.

    YanıtlaSil
  13. süper kitaplar umarım kazanırım ..

    YanıtlaSil
  14. Oburlar yeni yılda bu kitap bana çıksa ne kadar güzel olur değil mi :) :) Tüm turlarınız harikaydı eminim ki 2014'te de öyle olacak :)

    YanıtlaSil
  15. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=632407846817269&id=100001441779430
    face yerine yanlış link yapıştırmış olabilirim..

    YanıtlaSil
  16. Benim olsana sen! Bu arada o obur baykuş logosuna bende bitiyorum ^^

    YanıtlaSil
  17. umarım şanslı kişi ben olurum:)

    YanıtlaSil
  18. Nice senelere Kitap Oburları! Yorumladığınız kitaplar da yorumlarınız da birbirinden güzel :3

    YanıtlaSil
  19. Ve ben de bir çekilişe katıldım ;) Yalnız bu seriyi merak ediyorum, çekiyor beni...

    YanıtlaSil
  20. şansımı deneyeyim bakalım olucak mı.. :)

    YanıtlaSil
  21. Herkese bol şanslar!
    gfc : Kitab Kurduyum

    YanıtlaSil
  22. etkinlik için teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
  23. 1. yılınız kutlu olsun ve çekilişler çok çok iyi. Çok sevdim!
    Umarım ben kazanırım. :)

    YanıtlaSil
  24. Bu sefer benim olmalı fıstık! :))

    YanıtlaSil
  25. Teşekkür ederim inşallah şans benden yana olur diyorum bencilce :)

    YanıtlaSil
  26. nice senelere, herkeze bol şanslar

    YanıtlaSil
  27. ilk çıktıklarından beri merak ettiğim fakat halen okuyamadığım bir seri, umarım çekilişiniz bu sefer okumama vesile olur :)
    birinci yılınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  28. Cok guzel çekiliş katıldım

    YanıtlaSil
  29. Ve Set olarak olması harika.

    YanıtlaSil
  30. Katıldım ve bol şans:)))

    YanıtlaSil
  31. Çok merak ettiğim bir seri , ikinci kitabı da yeni çıktı mis.

    YanıtlaSil
  32. Yine harika bir çekiliş . Teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. bu internet yarışmasını da kazanamazsam bi daha katılmıycam *katıldı hepsine katıldı yine de kazanamadı*

    YanıtlaSil
  34. Çekilişlere her katıldığımda garip bir şekilde umutlanıyorum, umarım bu sefer umudum boşa çıkmaz.

    YanıtlaSil
  35. bu seriyi istiyorummmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  36. Harika bir etkinlik sizleri tebrik ederim herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  37. hiç bir çekilişi daha kazanamadım enginlik serisi setini çok istiyorum umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  38. gel bana gel bana gel bana gellll:)

    YanıtlaSil
  39. hadi hayırlısı bakalım

    YanıtlaSil
  40. çekilişlerden kazanacağım ilk kitaplar olacaklar İNŞALLAH

    YanıtlaSil
  41. çekilişlerden kazanacağım ilk kitaplar olacaklar inşallah

    YanıtlaSil
  42. merhaba.ithaki yayınlarını beğenirim.çok seçkin eserler var.bloğunuzuda beğendim.umarım şanslıyımdır

    YanıtlaSil
  43. Merak ettiğim ve alınacaklar listemde olan bir seri...
    Herkese bol şans ^_^

    YanıtlaSil
  44. Olmayan şansım hadi göster kendini!

    YanıtlaSil
  45. Yeni yıla şanssız girmek istemiyorum.

    YanıtlaSil
  46. Bende katıldım. 1. yılınız kutlu olsun (:

    YanıtlaSil
  47. Ben de katıldım. 1. yılınız kutlu olsun (:

    YanıtlaSil
  48. hadi bakalım umarım bir şey kazanırız... :)

    YanıtlaSil
  49. şansım bana dön ve bu kitaplar benim olsun piliz :D

    YanıtlaSil
  50. Serinin hazır ikinci kitabı da çıkmışken kaçıramazdım:)

    YanıtlaSil
  51. Bir ara baya tanıtımı yapılmıştı merak ediyorum inş. benim olur :)

    YanıtlaSil
  52. Bir ara baya tanıtımı yapılmıştı inş. benim olur :)

    YanıtlaSil
  53. Bende katıldım Bol şans :)

    YanıtlaSil
  54. Bende katıldım bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  55. Umarım bana da şans güler :)

    YanıtlaSil
  56. katıldım herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  57. bende katıldım , herkese bol şanslar.

    YanıtlaSil
  58. Bu seriyi okumayı çok istiyorum. Bu yüzden kendime bol şans :))

    YanıtlaSil
  59. İstiyorum *.* Şanslı olmalıyım :)

    YanıtlaSil
  60. Kazanmayı umut ediyorum *-*

    YanıtlaSil
  61. inşaallah ben kazanırım

    YanıtlaSil
  62. Veeee katıldım :) heyecan yaptım şimcik :D

    YanıtlaSil
  63. Kazanmam lazım kazanmam lazııığğm! :( Benim ol minnoş. <3 :D

    YanıtlaSil
  64. Merak ettiğim bilim kurgu kitaplarından ^^ nice yıllara :D

    YanıtlaSil
  65. katıldım bol şans herkese ayrıca 1 yılınızı ve yeni yılınızı şimdiden kutlarım :)

    YanıtlaSil
  66. katıldım bol şans herkese ayrıca 1 yılınızı ve yeni yılınızı şimdiden kutlarım :)

    YanıtlaSil
  67. Bende katıldım.Nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  68. Bende katıldım bol şans:)))

    YanıtlaSil
  69. Bende varım.Herkese bol bol şans :)

    YanıtlaSil
  70. Bende katıldım.Herkese iyi şanslar.
    Nice 'oburlu' yıllara :)

    YanıtlaSil
  71. katıldım bol şans herkese :)
    nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  72. katıldım herkese bol şans

    YanıtlaSil
  73. Bunca katılan arasında zor ama umarım bana çıkar^^

    YanıtlaSil
  74. Ben de katıldım.Çıkma ihtimali her ne kadar düşük olsa da umarım çıkar :)

    YanıtlaSil
  75. Ben de katıldım.Çıkma ihtimali her ne kadar düşük olsa da umarım çıkar :)

    YanıtlaSil
  76. Katıldım, umarım ben kazanırım

    YanıtlaSil
  77. ben de katıldım, umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  78. Bende katıldım, umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  79. bana çıııkksssııınnnn!

    YanıtlaSil
  80. Merak ettiğim serilerden çekilişin sonuçlanmasını merakla bekliyorum. :))

    YanıtlaSil
  81. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  82. 1. yılınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  83. Sans sans sans! Ban gel ve benim ol jahsdgsfdg

    YanıtlaSil
  84. Herkese bol şans. ^^

    YanıtlaSil
  85. Heyecanlı bekleyis agsdgsfdf

    YanıtlaSil
  86. okumayı çok istediğim bir seri umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  87. bende katıldım :) şansım yoktur ama :/

    YanıtlaSil
  88. Sizi istiyoruumm :3 Herkese başarılar ^^

    YanıtlaSil
  89. katıldım umarım kazanırım şans :D

    YanıtlaSil
  90. Şans yüzüme gülsün! :)

    YanıtlaSil
  91. Leviatan Uyanıyor'u okumayı o kadar çok istiyorum ki, inşallah kazanırım bu çekilişi.

    YanıtlaSil
  92. güzel çekiliş, şimdiden iyi yıllar

    YanıtlaSil
  93. Bu kadar merak ettiğim bir seri ne güzel yılbaşı hediyesi olur ^^

    YanıtlaSil
  94. okumayı çok istediğim bir seriydi umarım şans benden yana olur :)

    YanıtlaSil
  95. İstiyorum istiyorum istiyorum

    YanıtlaSil
  96. İstiyorum istiyorum istiyorum :)

    YanıtlaSil
  97. bu seriyi okumayı çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
  98. bu seriyi okumayı çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
  99. Herkese bol şans. İlginç bir seriye benziyor okumak isterim

    YanıtlaSil
  100. bana çıkmasını öyle çok isterim ki okumayı çok istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  101. Merhabalar daha önce yorum yapmıştım ama yorumumu göremedim heralde gönderirken bi hata yaptım:D
    İlk kitabı ben de olduğu için eğer kazanırsam isteyen birine yada kurada ikinci çıkana falan verebiliriz haha sanki kazanmışım gibi:P
    Bol şans herkese:D

    YanıtlaSil
  102. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  103. katıldım gfc adım tugce tasgin

    YanıtlaSil
  104. ayyyyy bana çıksın katıldım ben de:)

    YanıtlaSil
  105. İnşallah ben kazarım :((

    YanıtlaSil
  106. bana çıksa çok güzel olur:):)

    YanıtlaSil
  107. Allahım nolur bana çıksın :(

    YanıtlaSil
  108. Bende katıldım.Herkese bol şans arkadaşlar! :)

    YanıtlaSil
  109. Şartları yerine getirdim, Efe Kızı olarak takibe aldım ^_^ Çekilişlerde pek fazla şansım olduğu söylenemez ama yeni yıl şansı için katılmak istedim ^^
    İletişim için: efekizlari@hotmail.com

    YanıtlaSil
  110. katıldımm... herkese mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  111. bende katıldım umarım bana çıkar :D

    YanıtlaSil
  112. Siz bir harikasınız çok teşekkürler :) Umarım kazanırım 1. yılınız kutlu olsun nice kitaplı yıllara :)

    YanıtlaSil
  113. kazanan kesinlikle çok şanslı

    YanıtlaSil
  114. kaatıldım.bu kitapları çook istiyorum

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails