26 Aralık 2012 Çarşamba

Kusursuz Cinayet Yoktur, Sevil Atasoy


Kusursuza yakın olanları vardır
Diye devam ediyor. Bu bildiğimiz bir cinayet romanı değil. Bir sürü seri katil ve cinayet hikayelerinin yanı sıra yazarın mesleki deneyimlerini görüyoruz.

Sevil Atasoy'u çoğu kişi Kanıt dizisiyle tanıdı belkide. Orada sonda çıkıp "unutmayın kusursuz cinayet yoktur, kusursuza yakın olanlar vardır" der ve kapanır.

Bu kitabın ilk öyküsü Köpek Tasmalı Adam insanı gerçekten geriyor. Esasen yazar vurucu bir başlangıç ile kitaba bağlıyor insanı. Birde olayların gerçek hayattan alınmış olması dolayısıyla, dönüp dönüp, kitabı bırakıp araştırma yapıyorsunuz.

Yazarın dili akıcı, anlatım bozuklukları ise yok gibi. Ben bu açıdan da çok beğendim.

Yazar adli tıp uzmanı olduğundan kelli, otopsilere baya yer ayırmış. Marilyn Monroe otopsisi en dikkat çeken yeriydi. Ve kitabın en çok sevdiğim yeri ise Münevver Karabulut'un da içinde bulunduğu Morgdaki Hayaletler kısmıydı. Buradaki ters köşeye yatırışı zekice.

Kriminal dizilere ve kitaplara tutkunsanız çok beğeneceğiniz ve elinizden düşüremeyeceğiniz, gerçek olaylarla bezeli bu hikayeleri çok severek okuyacaksınız.

Ben tavsiye ederim. Zaten GR notumu da 5 verdim.

2 yorum:

  1. evet bende kanit dizisinden tanidim

    YanıtlaSil
  2. Çok okumak istediğim bir kitap, polisiyeyi hep kurgu olarak okudum, gerçek kriminologtan okumak daha büyük keyif verecektir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails