12 Mart 2010 Cuma

Haftanın Konuk Yazarı - III

Sevgili Rafların Arasından okuyucuları,

Bu haftaki konuk yazarımız Vodvil. Kendisi önümüzdeki Cuma gününe kadar bizimle çok sayıda kitap paylaşacak gibi görünüyor. Bu durumda biz ne yapıyoruz? Okuyoruz, yorum gönderiyoruz, tartışıyoruz, Vodvil'in şahsi bloguna da bir göz atmadan sayfayı kapatmıyoruz:)

Herkese sevgiler.

İşi, derdi başından aşkın olduğundan bir türlü yazı yazamayan Müdüriyet.

~~~~~~~~~~

Not: Önümüzdeki Haftanın Konuk Yazarı olmak için amaltheian@gmail.com adresine bir e-posta gönderiniz. Şayet cevap vermem bir iki gün alırsa da küfretmeyiniz.

Sevgiler.

5 yorum:

  1. ben nasıl yazacam, anlamadım da : )

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Vodvil,
    Davetiyeyi gonderdim, sadece davetiyeyi kabul etmen yeterli:)

    YanıtlaSil
  3. gelmedi ki bana davetiye, yanlış yere göndermeyesin : )

    YanıtlaSil
  4. Lutfen gmail adresini kontrol et. Bir e-posta gonderdim.

    YanıtlaSil
  5. tamamdır oldu, ilk hangi kitaptan başlasam acep : )

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails