9 Mayıs 2014 Cuma

[Blog Tur] Kötü Çocuklar - M. Leighton | Yazar Tanıtımı


Bir kız, iki erkek ve bir aşk üçgeninin ateşli hikayesi...

Kitap: Kötü Çocuklar Soluk Soluğa (The Bad Boys #1)
Yazar: M. Leighton
Orijinal Adı: Down To You
Çeviri: Banu Belgi
Yayıncı: Optimum Kitap
Tür: Erotik
Sayfa Sayısı: 299
Puanım: 4 

"Olivia Townsend özel biri değildir. Okul ücretini çıkarmak için çalışan, babasının işlerini yürütmesine yardım eden sıradan bir kızdır. Babasını terk edecek ikinci kadın olmamaya kararlıdır, kendi hayatını askıya alması gerekse bile… 
Olivia için, yapması gereken şeyler bellidir. 
Fakat, Cash ve Nash Davenport ile tanıştıktan sonra her şey karmaşık hale gelir. Onlar kardeştir. Hem de ikiz. 
Cash, onun bir erkekte istediği her şeye sahiptir. Tehlikeli ve ne olursa olsun onu yatağa atmayı isteyen seksi, kötü bir erkektir. Olivia'yı baştan çıkarır ve tek bir öpücükle, kötü olduğunu unutturur. 

Nash, onun bir erkekte ihtiyaç duyduğu her şeydir. Başarılı, sorumluluk sahibi ve son derece tutkulu bir erkektir. Ama o, Liz'in zengin ve güzel kuzeni Marissa ile birliktedir. Yine de bu, Olivia'nın ona baktığında erimesini durdurmaz. Tek bir dokunuşla, neden asla birlikte olamayacaklarını unutturur. Olivia, onların bir şey sakladığını öğrenince, siyah beyaz olan her şey grileşir. 
Olabildiğince hızlı bir şekilde kaçmasını gerektiren bir şey… 

Ama kaçmak için çok geçtir. Olivia artık olayların içindedir. Ve aşıktır. İkisine de. 

İki kardeş de Olivia'nin kalbini titretir. İki kardeş de Olivia'yı heyecanlandırır. 
Olivia ikisini de ister. 
Ve onlar da Olivia'yı. 

Peki, Olivia nasıl bir seçim yapacak?"

Merhaba, erotik tarzı olan Kötü Çocuklar ile blog turlarımıza devam ediyoruz. Optimum kitap'ın desteğinde yaptığımız bu turda şimdiye kadar pek girmediğimiz erotik romanlara da el attık.

Öncelikle söylemem gerekirse ben pek ümitli değildim kitaptan. Hatta sevmeyebilirim'e şartlamıştım kendimi. Kitap ise beni ters köşe yatırdı.

Kitap çok eğlenceli, komik bir dille yazılmış. İnsanı boğmuyor, baymıyor. Elinize aldığınızda ister istemez ne olacak diye okumaya devam ediyorsunuz, meraklandırıyor. Ben enfeksiyonlu, yormamam gereken gözümle okudum düşünün. Elimde değildi merak ediyordum.

Şimdi elimizde birbirinin aynısı iki adam var. Biri tam anlamıyla "Kötü Çocuk" , diğeri ise "İyi-Kötü Çocuk"

Cash; gece klubü sahibi, motor kullanan, son derece eğlenceli ama bir o kadar alnında resmen "ben kalbini kırarım" yazan çılgın adam. Bu özelliklerle tabii onu Kötü Çocuk statüsüne yükseltiyor doğal olarak

Nash ise; tam Olivia'nın annesinin onaylayacağı, düzgün, Avukat stajını birkaç ay sonra verecek, geleceği parlak olan Cash'in ikizi. Olivia ile aralarında büyük bir çekim var ama kuzeni Marissa'nın nişanlısı olmasından dolayı bu onu "İyi-Kötü Çocuk" statüsüne yükseltiyor.

Olivia bir anda kendisini ikizlerin arasında bocalar buluyor. Peki bu nasıl başladı?

Bir akşam kız arkadaşının bekarlığa veda partisinde Cash'i striptizci sanıp soymaya kalkmasıyla başlar. Barın sahibi olduğunu fark edince yerin dibine girer tabii.
Ertesi sabah gözünü açtığında aynı adamı evinin mutfağında takım elbise ile bulur. Kafası çorba olur. Akşam Cash ile sabah Nash ile tanışır. Cash ve Nash bizde olsa Can ile Cem gibi -sulandırmasam olmayacaktı eheh-

Cash ne kadar uçarı serseri ise Nash bir o kadar samimi, nazik ve onun tam tersi. Olivia doğal olarak bunların bir karışımı olsa çok iyi olurdu diye düşünüyor.


"Kendime engel olamıyor ve ona bakakalıyorum. Ve sanki yeterince bocalamama sebep olmamış gibi ıslık çalması bittiği an bana göz kırmıyor.
Başımın belada olduğunu tam o an farkına varıyorum. Hem de çok büyük belada." Olivia sf. 127

Kitap hem Olivia'nın, hem Cash'in hem de Nash'in bakış açısıyla yazılmış. Tek bir anlatıcı yok. Onun için erkeklerin onun hakkında ne düşündüklerine de vakıf oluyoruz.

Kitapta en sinir olduğum karakter doğal olarak Olivia'nın kuzeni Nash'ın sevgilisi Marissa. Olivia'nın da dediği gibi her yerini kağıt kesiği ile doldurmak, sonra da tuzlu suya batırmak istedim.

Ve kitap çok sürprizli bitiyor. Ben şahsen sonunu öyle beklememiştim. Ve ayrıca devam kitabını acayip merak ettirdi.

Puan kırdığım tarafı kapağı. Sevmedim maalesef. Daha farklı olabilirdi.


Şimdi gelelim Cash mi? Nash mi? kısmına.

Ben olsam kesinlikle Cash'ı seçerdim bir kere adam çok eğlenceli. Ayrıca siyah tişörtlü, motorlu, karizmatik ve komik kötü çocuklara zaafım var. Olivia gibi korkardım ondan, o ayrı. Cash bana Sons Of Anarchy'de izlediğim Jax Teller'ı hatırlattı. Onu da çok severim hehe

Şimdi gelelim Yazar Tanıtımı kısmına. 


M. Leighton Ohio'nun yerlisi. Kış aylarını çok sevmediği için Güney'e taşındı. Çocukluğundan beridir aktif bir hayal gücüne sahip olan yazar, fantastik edebiyat ile başladı. Bu tarz birçok romana imza atan yazar, son romanlarında daha yetişkin tarzda yazmaya başladı. Baktım şimdi baya bir kitabı var ve çoğu seri. 

Şimdiye kadar 
Nine Lives serisi 2 kitap
Wiccan serisi 2 kitap
The Eclipse serisi 2 kitap
The Fahllen serisi 2 kitap 
Madly serisi 3 kitap
Pretty serisi 2 kitap 
Blood Like Poison serisi 4 kitap
The Wild Ones serisi4 kitap
The Bad Boys serisi 3 kitap 

olmak üzere toplam 24 kitabı bulunmaktadır. 

Turumuz hızla devam ediyor. Kitabı merak ettiyseniz şayet sizi çekiliş sayfamıza alalım. 


Tur Takvimimiz; 

7 Mayıs | mirielenda.blogspot.com | Çekiliş 
8 Mayıs | sssuigenerisss.blogspot.com - Ön Okuma 
9 Mayıs | raflarinarasindan.blogspot.com - Yazar Tanıtımı 
10 Mayıs | segesegese.blogspot.com - Alıntılar 
11 Mayıs | thcodex.blogspot.com - Bunları Biliyor Musunuz?




İyi Okumalar

-Sycorox- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails