20 Nisan 2014 Pazar

19. Izmir Kitap Fuari

Gorumcelik hayatimin ilk yazisini bir kitap hakkinda degil, bir etkinlik hakkinda yazayim istedim. On aydir Istanbul'da oldugumu biliyorsunuz; kardesimin dugunu nedeniyle birkac gundur Izmir'deyim. Ve sonunda dun, dovmeli metalci gorumce olarak sahnelerde arz-i endam ettim. Normallesme cabalarimin ilk hareketi olarak da bugun Izmir Kitap Fuari'na gittim.

Izmir'de Kitap Fuarlari bir baska olur ya da bana farkli gelir. Bundan birkac ay once Istanbul'daki kitap fuarinda da bulunmustum ancak Izmir'de aldigim zevki her yanimi saran "Kocanizi dine uygun memnun etmenin yollari" gibi kitaplar nedeniyle Istanbul'da alamamistim!

19. Izmir Kitap Fuari'nda bana ilginc gelen seylerden biri Ayrinti Yayinlarina ait bir stand bulamamis olmamdi. Birkac kisiye de danistim ama saniyorum bu sene Izmir'e gelmemisler. Oteki yandan Domingo ve Trend Yayinevleri ile blogumuz hakkinda iletisim kurabildim. Cogu insanin Raflarin Arasindan'i biliyor olmasi da beni inanilmaz memnun etti. Bunun icin her birinize kucak dolusu tesekkur borcluyuz.

Neyse. Gelelim fasulyenin faydalarina; her ne kadar fuardaki tum kitaplara sahip olmayi istemis olsam da kendime mumkun mertebe hakim olup aldigim kitaplarin sayisini bes ile sinirli tuttum. Neler mi aldim?

Robin Sloan | 24 Saat Acik Kitapcinin Sirri
Osman Aysu | Cikis Yok
Scarlett Thomas | Bay Y'nin Sonu
Rachel Joyce | Harold Fry'in Beklenmedik Yolculugu
Jeremy Dyson | Tekinsiz Kitap

Su anda Greg Iles'in bir kitabini okuyorum. O biter bitmez 24 Saat Acik Kitapcinin Sirri'ni okumaya baslayacagim. Kitabi siz de temin edip benimle birlikte okumak ister misiniz? Sonra hep beraber yorumlariz. Ne dersiniz? Cevabiniz evet ise lutfen bana bir e-posta atin (amaltheian@gmail.com). 

Son olarak; 27 Nisan'da bitecek olan Izmir Kitap Fuari'na muhakkak gidin ve lutfen kitap okumayan insanlari sevmeyin.
Opucukler,
Amalth.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails