6 Ocak 2014 Pazartesi

Kitap Çekilişi | Burcu Ünsal - Gizli Kapı Karabasan Ormanı

Bayılıyorum çekilişlere! Bu çekilişimizde, gencecik bir yazar olan Burcu Ünsal'ın ilk romanı Gizli Kapı Karabasan Ormanı'nın iki kopyası sizlerle buluşacak. Yazar, her iki kitabı da sadece sizler için imzaladı.

Gizli Kapı bir çocuk/genç kitabı. Kitapta, Türk ve doğu masallarına ait karakterler fantastik bir macera içerisinde can buluyor. Yazar, Türk filmlerine bile atıfta bulunuyor. Sevimli, eğlenceli ve akıcı bir kitap Gizli Kapı. Bu kitapla bir çocuğa kitap sevgisini aşılayabilir ya da benim gibi hiç büyümeyen çocuklardan olduğunuza inanıyorsanız kendiniz okuyup kütüphanenizin en renkli rafına yerleştirebilirsiniz.

Şimdi çekilişe katılma zamanı! Çekiliş, on gün sürecek ve her zaman yaptığımız gibi otomatik bir sistem üzerinden kazanan iki kişi belirlenecek. Kitapları kazanan arkadaşlardan minicik bir isteğim var; ister siz, ister çocuğunuz, ister yeğeniniz... Kitabı kim okursa lütfen mail yoluyla kitap hakkındaki düşüncelerini bana ulaştırsın, yayınlayalım:) Bana amaltheian@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Bol şanslar, kitaplar, maceralar!
Amalth

Bu arada Burcu Ünsal'ın sizlere bir notu var:)

Merhaba sevgili Rafların Arasından okuyucuları,
Gizli Kapı serisinde Ahmet ismindeki bir çocuğun eski bir köşkte karşısına çıkan bir kapıdan geçerek nasıl bambaşka bir dünya keşfettiğini anlatıyorum. Benim için her kitap günlük hayattan kaçmak için açabileceğim bir kapı gibi aslında. Umarım kitabımı kazanan kişiler de bir süreliğine başka her şeyi unutup Ahmet’in macerasına dalıp giderler.
Herkese bol şans ve kitabıma burada yer veren Amalth’a da çok teşekkürler!

a Rafflecopter giveaway

4 yorum:

  1. herkese bol şans:) en çok da bana tabi:))

    YanıtlaSil
  2. Yasemin Çiftlik olarak katıldım. Bana gönderin, derhal yorumlarım :D

    YanıtlaSil
  3. Merhaba çekilişte iki twitter paylaşımı var biri takip biri paylaşım mı?

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails