23 Temmuz 2011 Cumartesi

Karanlık/ Yasmine Galenorn


Daha önce yazmıştım Otherworld serisinin önceki kitapları Cadı ve Değişim'i. İlk kitap Cadı'da en büyük abla Camille D'Artigo'nun gözünden yazılmıştı. Sonraki Değişim kedi kadın ortanca kardeş Delilah D'Artigo gözünden yazılmıştı. Karanlık ise en küçük kardeşleri Menolly D'Artigo'nun bakış açısından okuyoruz.

Menolly periler dünyasında bir akrobat ve aynı zamanda casusdur. Bir gün Kan emiciler klanını dinlemeye çalışırken aralarına düşer. Kan emicilerin lideri Dredge inanılmaz işkenceler yapar, tecavüz edip onu bir vampire dönüştürür evine yollar. Menolly yolda aç bir vampir olarak çıldırmış vaziyettedir, ailesi ise ondan vazgeçmez. İşte en küçük kardeş Menolly'nin hikayesi bu.

Kitapta kan emiciler klanı faliyete geçip insanları dönüştürerek karmaşa yaratıp, ruh mührünü ele geçirmek isterler. Menolly ve kardeşleri bunun önüne geçmeye çalışırken en yakın arkadaşlarından birini Dredge'ye kaptırabilecekler mi acaba?

Ve kız kardeşleri Menolly'nin hikayesini, yaşadığı acıları bu kitapta daha net öğrenecekler.

Bu bölümde takıma yeni bir eleman da katılıyor, çekici ve seksi karabasan Roz. Bakalım Menoly ve Roz neler yapacaklar?
Okuyun ve görün derim ben. Bu seri'ye iyiden iyiye ısındım ben. Çok severek okuyorum ne yalan söyleyeyim. Dili basit ve biraz teen havası olsa bile çok batmıyor okuyana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails