26 Mart 2014 Çarşamba

[Blog Tur] 2055: Büyük Hesaplaşma - Teri Terry | Kitap Kapakları


Tehlike dolu dünyada kime güvenebilirsiniz?

Kitap: 2055 : Büyük Hesaplaşma                             
Yazar: Teri Terry                                                                           Orijinal Adı: Fractured 
Yayıncı: Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı:359 
Tür: Distopya, Genç Yetişkin
Puanım: 4

"Kyla programlanmadan önceki hayatına dair hiçbir şey hatırlamamalıydı ama geçmişine ait karanlık sırlar gömülü oldukları yerde kalmayacak. 

Huda baskısı ve özgürlük mücadelesi arasında bir savaşın ortasında kaldı ve sağ çıkamayacağı bir çıkmaza doğru sürüklenmeye başlıyor. Ben’i umutsuzca arayışı devam ederken bu sırlar ve yalanlar dünyasında kime güvenebilir? Geçmişinden gelen karizmatik fakat tehlikeli biri, çokça övülen 2054: Çıkış Yok’un bu gergin ve sürükleyici devam kitabında Kyla’yı kendi yolunu seçmeye zorluyor."

2055 : Büyük Hesaplaşma blog turunda bugün bize konuksunuz. İlk kitap ile de yine güzel bir tur gerçekleştirmiştik. 

İkinci devam kitabı güzel bir geçiş kitabı olmuş. Kyla bu kitapta daha bir büyüyor, sağlamlaşıyor bunu ciddi anlamda görebiliyoruz. Artık o çaresiz bakan kız değil, ama kafasında binbir soru ve acı var. 

Ben'in yokluğu çok acı veriyor. Geçmişi ile ilgili ara ara hatırladıkları kafasını kurcalıyor. Birde tabii rüyaları var. 
Aynı zamanda diğer programlananlardan farklı oluşu açığa çıkıyor. Levo'su artık çalışmıyor. Kime güveneceğini bilmiyor, hep diken üstünde. 

Kitabın o karanlık atmosferi aslında bizim şu an yaşadığımız karmaşa ile örtüşüyor. Ben bu yüzden hem beğendim, hem çok bunaldım. Bir de kitabın anlatımı kitaptan beridir bana itici geliyor. Tamam günlük gibi bir nevi ama bu yanı beni sıktı baya. 

Kitabın ilk başları çok sıkıcı gelmişti ama bir 20 sayfa falan geçince onu üstümüzden atıyoruz. Sonlara doğru artık heyecan içinde okuyoruz. 

"Yağmur pek çok işe yarar. 
Etrafımdakiler gibi kayın ağaçlarının da yaşamak ve büyümek için yağmura ihtiyaçları var. 
İzleri siler, belli belirsiz ayak izlerini. İzleri takip etmek zorlaşır ve günümüzde bu iyi bir şey." 


Kitabın bizde çıkan edisyonu orjinal olanı. Bu konuda Altın Kitaplar'ı kutlarım çünkü başka birşey olsaydı üzülürdüm kapak çok etkileyici. Üç kitapta da Kyla'nın ruh halini kapaktaki kızda iyi yansıtmışlar. 


Amerika ve Kanada
Endonezya
Amerika ve Kanada'da  bu kapakla çıkmış. Endonezya edisyonu ise bu şekilde. 
Çok fazla farklı edisyonu yok. Birçok ülke orijinal halini kullanmış. 

Bu kitabı merak ediyorum diyorsanız hemen sizi çekiliş sayfamıza alalım. Bence kaçırmayın diyor yazımı sonlandırıyorum. 

İyi Okumalar...

-Sycorox- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails