14 Ekim 2012 Pazar

Patricia Cornwell | Body Of Evidence - Kanıt ★★★☆


Cahillikler serime bir yazar daha ekledim ve gün geçtikçe daha bilgili bir okuyucu haline dönüşüyorum. Yakında o milyonlar veren bilgi yarışmalarında beni görürseniz şaşırmayın!

Patricia Cornwell'i bir arkadaşım tavsiye etmişti. Kaçınılmaz sahaf gezileri sırasında da okunabilecek milyonlarca kitabı olduğunu görünce hazine bulmuşa döndüm. The Times'ın kitap üzerinde yer alan "Head-Under-The-Bedclothes-Tension" yazısını da görünce Body Of Evidence'dan başlamaya karar verdim.

Patricia Cornwell'in ana karakteri Kay Scarpetta. Bir adli tabip ve tam olarak Tess Gerritsen'ın Maura Isles'ına benziyor. Lakin, Gerritsen'in aksine Patricia (Kendisi asker arkadaşım olduğundan adıyla sesleniyorum!) Scarpetta'nın özel yaşamına, karakterine, hayatındaki gelişmelere çok yer vermiyor. Dolayısıyla Patricia'nın kitaplarını istediğiniz sırayla okumaya başlayabilirsiniz.

Patricia'nın kitaplarının çok büyük bir kısmı Türkçe'ye çevrilmiş. Bu nedenle, istediğiniz kitabı Türkçe formatında bulmanız çok kolay!

~~

Kendini toplumdan soyutlamış bir yazar olan Beryl Madison bilmediği bir kişi tarafından takip ediliyor, garip telefonlar alıyor ve sürekli izleniyor. Huzur bulması gereken tek yer olan evinde de korku içinde yaşamaya başlayınca çareyi kaçmakta buluyor ancak evine döndüğü gün korkunç bir şekilde öldürülüyor. Cinayeti araştıran Marino (Patricia'nın polis karakteri) ve Scarpetta birden kendilerini olayın içinde buluyorlar. Onlarca kanın içinde eksik olan en önemli şey, Beryl'in üzerinde çalıştığı son kitabın taslakları! Ve olaylar derinleştikçe Beryl'in kabusu Scarpetta'nın kabusu haline dönüşüyor. Beryl'in ayak izlerinden yürüyen Scarpetta, ölümle burun buruna geliyor.

~~

"Attraction turns to obsession, love becomes pathalogical."

~~

Patricia'yı sevdim! Scarpetta'yı sevdim! Marino'unun patavatsızlığını ise çok sevdim!

Okuyunuz, efendim. Patricia'yı okuyunuz. Scarpetta ve Marino ile tanışınız. Ve Body Of Evidence'ı okurken beni hatırlayınız.

Öpücükler!

Not: Mark karakteri benimle evlenmezse bileklerimi keserim.

2 yorum:

Related Posts with Thumbnails