23 Temmuz 2011 Cumartesi

Gece Avcısı/ Yasmine Galenorn


Ejderha Cadı da Camille'in gözüyle anlatılan kitaptan sonra Gece Avcısı ile yine Delilah D'Artigo'nun hayatına dahil oluyoruz. Delilah hem kediye dönüşen bir likantrop hemde sonbaharın efendisi tarafından işaretlenmiş ilk yaşayan ölüm kızı. Kendi değişimlerini yaşayarak öğreniyor artık, kendini daha bir tanıması gerek.
Safkan insan olan erkek arkadaşı Chase ise Delilah'ı aldatıyor. 4. ruh mühürünü kaptıran kızlar Karvanak ile mücadele ediyor. Ekibe Karvanak'ın yardımcısı Vanzir de katılıyor.

Karvanak boş durmuyor tabii Chase'i kaçırıp şantaja başlıyor ve kovalamaca orada devam ediyor.

Bakalım kızlar Chase'i bulup, Karvanak'ı alt edebilecekler mi?

Ve Delilah bu kitabın sonunda geçmişi ile karşılaşıyor iyiden iyiye.

O koşuşturmacanın sonunda onları çok mutlu edebilecek bir sürpriz bekliyor.

Bu seri'nin çizimlerini yaptım geçen. Kızların tarzlarını ele aldım. Burada
Sonra twitterdan yazara yolladım, açıkçası pek umursamayacağını düşünüyordum ki, çok sevindiğini, beğendiğini söyledi, paylaştı. Hatta editörü bile beğendiğini belirtti. Yazarı takip ettiğim kadarıyla müzik zevkini beğeniyordum zaten. Ve bu jestine acayip sevindim açıkçası.

Bundan sonraki kitap Menolly'in bakış açısıyla yine. Çıktı çıkacak yakında. Bakalım kızları ne gibi bir macera bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails