30 Aralık 2014 Salı

[Blog Tur] Karanlık Zihinler - Alexandra Bracken | Kitap Yorumu - Tanıtım Videoları


EN PARLAK ZİHİNLER EN KARANLIK OLANLARINDIR



Kitap: Karanlık Zihinler
Yazar: Alexandra Barcken
Orijinal Adı: The Darkest Minds
Çeviri: Handan Sağlanmak Arlı
Yayıncı: Parodi Yayınları
Sayfa Sayısı: 572
Basım Yılı: 2014
Tür: Fantastik, Distopya
Puanım: 3,5








Adım Ruby. 
Hepinizden farklıyım. 
Aklınızın derinliklerinde gezinebilir, anılarınızı hiç yaşamamışsınız gibi silebilirim. 
Henüz on yaşındayken Thurmond'daki bu rehabilitasyon kampına gönderildim. 
Hem de kendi ailem tarafından... 
Burada her adımımız izleniyor, nefes alış verişlerimiz bile. 
Yalnız değilim. Maviler... Yeşiller... Turuncular... Sarılar ve Kırmızılar... Karanlık Zihinler... 
Ve yaşamak için saklanmak zorunda kalanlar 
Ve kaçanlar...



Parodi yayınlarından çıkan Karanlık Zihinler turumuzda bize konuksunuz.
Aynı zamanda bu turumuzda Fanboy'un Günlüğü konuk bize. Çok hoş videolu yorumu var. 
 Ben şahsen çok fazla distopya sever biri olmadığımdan dolayı kitabı takip etmiyordum. Ama konusu ilgimi çekti tabii. Zaten distopya sevmeyip, bu kadar distopya okumak başlı başına enteresan. Son zamanlarda okuduklarım da ciddi anlamda birbirine benzemeye başladı. Silik bir kız çocuğu, onun büyüme evresi ve bu sürede dünyanın değişmesi vs. 

Ruby ülkesindeki salgında hayatta kalan az sayıda çocuklardan biridir. Hayatta kalması da onun için ayrı büyük tehlike arz eder. IAAN  yani -İdiyografik Adolesan Akut Nörodejenerasyon- isimli bir hastalığa yakalanır hayatta kalanlar. Bu hastalık sonucunda da süper güçler kazanırlar. Heroes, Misfits gibi dizileri sevenler beri gelsin. 

Hastalık her bir güce göre Yeşiller, Maviler, Turuncular, Sarılar, Kırmızılar diye ayrılır. Aileler çocukları ile nasıl baş edeceklerini bilemedikleri ve korktukları için devlete rehabilite olmaları için verirler. Çocuklar kamplara alınır, Ruby Thurmond kampına gider. Oradaki doktoru yanıltarak Turuncu olmasına rağmen Yeşilmiş gibi gösterir kendini. O kampta tabiri caiz ise çocuklar sürünürler. 

Kitap başlarda çok boğdu beni. Sonra baya açıldı ama yine de pek ısınamadım. Lakin konusu enteresan ve türü sevenlerin çok beğeneceği havası var. Aynı zamanda kapağına hayran kaldım, çok güzel. 

Bir seçim yapsam hangi renk olmak isterdim diye düşününce Turuncu olmayı isterdim kesin. Tabii bu anında yok edileceğim anlamına gelirdi. 

Şimdi gelelim kitabın tanıtım videolarına;







Tur Programı

 28 Aralık fanboyungunluguu.blogspot.com | Kitap Yorumu
28 Aralık suigenerisss.blogspot.com | Kitap Yorumu - Ön Okuma
29 Aralık thcodex.blogspot.com | Kitap Yorumu - Alıntılar
29 Aralık mirielenda.blogspot.com | Kitap Yorumu - Bunları Biliyor musunuz?
30 Aralık kutsalyorumcu.blogspot.com | Kitap Yorumu
30 Aralık raflarinarasindan.blogspot.com | Kitap Yorumu - Tanıtım Videoları
31 Aralık pinucciasbooks.blogspot.com | Kitap Yorumu - Yazar Tanıtımı

İyi Okumalar

-Sycorox-





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails